Умови повернення та обміну товарів належної якості
Інтернет-магазин imi.ua забезпечує можливість обміну та повернення товарів належної якості відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону "Про захист прав споживачів".
Ви маєте право звернутися із запитанням про повернення або обмін товару належної якості за наступних умов:
- Протягом 14 днів з моменту покупки товару.
- Збережені фабричні бирки та ярлики.
- Наявність фабричного пакування, гарантійного талона та видаткової накладної.
- Товар не був вживаним.
Запит на повернення або обмін товару можна подати до Відділу рекламацій та гарантійних питань за телефоном (066) 974 83 63. Повідомте менеджеру номер замовлення, дату купівлі та причину повернення або обміну.
Повернення грошових коштів здійснюється впродовж 7 днів після отримання товару від Продавця. Сума повернення перераховується на банківську карту Покупця.
Вартість доставки товару, який підлягає поверненню, сплачується Покупцем. Зворотна доставка виконується за адресою, яку надає менеджер при оформленні запиту на повернення та обмін.
Адреса доставки товару, що підлягає поверненню: бульвар Шевченка, 241, Черкаси, Черкаська область, Україна.
Умови повернення та обміну товарів неналежної якості
Інтернет-магазин imi.ua також забезпечує можливість обміну та повернення товарів невідповідної якості відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
Повернення та обмін таких товарів можливий протягом гарантійного терміну за умови виявлення істотних недоліків щодо якості. Істотні недоліки включають:
- Недоліки, які не піддаються виправленню взагалі.
- Недоліки, усунення яких вимагає невиправданих матеріальних витрат.
- Недоліки, усунення яких потребує значних витрат часу.
- Недоліки, які повторюються після попереднього виправлення.
Заявку на повернення або обмін товару неналежної якості також можна подати до Відділу рекламацій та гарантійних питань за телефоном (066) 974 83 63.
Повернення грошових коштів виконується впродовж 7 днів після отримання товару від Продавця і здійснюється на банківську карту Покупця.
Повернення грошових коштів може бути здійснене через банківський переказ або за попередньою домовленістю сторін.
Вартість доставки товару, що підлягає поверненню, сплачується Продавцем. Зворотна доставка виконується за адресою, яку надає менеджер при оформленні запиту на повернення та обмін.
Обмін та повернення постільної білизни:
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»", постільна білизна входить до переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню. Повернення цього товару допускається лише в разі виявлення браку, дефектів або невідповідності замовленню.
Після отримання посилки на поштовому відділенні покупець автоматично завершує процес покупки. Ми рекомендуємо перевірити отриманий товар саме відразу в поштовому відділенні, і у разі виявлення браку чи невідповідності замовленню, повідомити нашого менеджера за телефоном (066) 974 83 63.
У випадку підтвердженого браку, ми проведемо повернення коштів або обмін на аналогічний товар. Процедура повернення/обміну займає до 7 робочих днів. Після отримання товару ми висилаємо інший товар для обміну або повертаємо кошти на карту, вказану у вашому запиті.