Сравнение
Добавьте товары для сравнения
Желания
Добавьте товары в желания
0
Мой заказ
График работы:

Будни: 08:00–23:00

Сб-Вс: 09:00–23:00

Отзывы о магазине

4.8
28 отзывов
Сортировка:
Диваном дуже задоволені. Подарункових подушок немає😑
Ответить
Доброго дня, Світлано. Ви можете звернутись у відділ рекламації, якщо раптом вам не прислали подушки в подарунок. Ми надішлемо вам їх за власний кошт Новою поштою протягом кількох днів.
Ответить
Замовляли диван Остін. Виникли трабли при доставці - подряпали низ дивану та підлокітники. А також прийшли не ті подарункові подушки. Однак питання вирішила менджер Анна протягом дня. Швидко і по суті. Підлокітник вислали на заміну, як і подушки, при чому подушки, які прислали нам помилково також лишилися нам. Диван мені сподобався, чоловік говорить жорсткуватий - плануємо замовити тут матрац для дивану
Ответить
Вечір добрий , зробила замовлення дивану , залишилася задоволеною . Привезли оперативно швидко , зібрали зі швидкістю вітра ( засікла 10 хв) , водій з помічником чемні , одним словом , наша сім'я ну дуже , дуже задоволена , Дякуємо 🙌🌹
Ответить
Світлано, дуже дякуємо вам за такі приємні слова!
Раді, що ви залишились задоволені нашою співпрацею.
Завжди раді бути вам корисними.
Користуйтеся з задоволенням!

Ответить
Замовляли диван "Бостон". Виникли деякі складнощі, диван прийшов з дефектом. Менеджери допомогли вирішити проблему. Все добре, дякую.
Ответить
Юлія, вітаємо!
Щиро дякуємо вам за ваш відгук!
Користуйтеся з задоволенням!
Ответить
Замовляв диван Престиж, менеджер Ангеліна допомогла підібрати диван, запропонувала високоякісну постільну білизну. Замовленням дуже задоволений та консультацією також. Привезли все вчасно та менеджер Ангеліна була постійно на зв'язку, та інформувала на якому етапі моє замовлення. Високоякісне обслуговування, рекомендую! :)
Ответить
Я замовляв диван Тайбей. Менеджер Артем допоміг підібрати диван. Я обрав смарагдовий з м’ятним. Результатом задоволений. Тканина високоякісна, приємна при дотику. Шви рівні, оббито з достатньою натяжкою. Збирав сам, бо вмію. З доставкою теж не виникло жодних проблем. Водій вчасно приїхав, все як і домовлялися. Подушки в подарунок прислали))))) Ніхто їх не зажав)))). Але то не такі подушки через, які б я кіпішував. Вони маленькі, просто як невеличкий призент. Подарував їх доньці, їй в квартиру такі дрібнички згодяться. Мені вони тіко заважають.
Ответить
Вже вдруге купляємо диван у цієї компанії. На якість товарів та обслуговування нарікань немає. З мінусів - в цей раз (14.08.25) нам не поклали подарункові подушки та шурупи для кріплення. Дрібниці, але якось неприємно...
Ответить
Наталія Михайлівна, доброго дня.
Дякуємо за ваш відгук.
Для виправлення цього непорозуміння, зверніться будь ласка у наш відділ рекламації:
- по телефону: 0669748363,
- заповнивши форму рекламації на сторінці сайту: "Обмін та повернення".

Ответить
Подушки отримала, дуже дякую за швидке реагування і вирішення питань. Процвітання магазину і вдячних покупців!
Ответить
Дуже ввічливі та уважні співробітники.)))) Бомбезно ) швидко відреагували та допомогли з вибором дивану (Токіо кутовий) дуже зручний спати не жорстко , дуже комфортний,мені дуже сподобалось організація доставки ,зробили знижку та швидко доставили як і домовлялись) дуже приємно мати з вами справу. Дякую велике! Ми дуже задоволенні! Рекомендую!👌👌👌
Ответить
Дуже задоволена якістю товарів та високим рівнем обслуговування. Раджу цей магазин для співпраці!
Ответить
Дякую за гарний диван! Все супер: і якість, і ціна, і доставка. Буду рекомендувати друзям!
Ответить
Марино, доброго дня!
Щиро раді, що вам усе сподобалось!
Дякуємо за такі приємні слова! Користуйтесь з задоволенням!
Ответить
Замовляли кутовий диван комфорт плюс. Замовлення прийняли супер, логістика супер , диван супер . Мінус - подерті бокові дерев'яні накладки.
Потрібно краще ставитися до товару який продаєте.
Я щоб відразу побачив ці подряпини то відмовився б від товару.
Ответить
Ярославе, доброго вечора!
Під час транспортування можливі подібні ситуації. Ми беремо на себе відповідальність у таких випадках. Ви можете заповнити форму рекламації на сторінці "Обмін та повернення", прописавши проблему, з якою ви зіткнулися. Наш менеджер з вами зв'яжеться та допоможе замінити потерті частини безкоштовно.
Ответить
Замовляла кут "Олімп" яким користуємося вже чотири дні і відразу скажу , що товаром задоволена, все як в описі і плюс дуже зручне спальне місце, але були і нюанси: 1) логістика працює не злагоджено обіцяли доставку на один день, а привезли на інший хоча я попереджала , що не маю змоги чекати два дні і мені потрібне конкретне число, але то таке всяке буває і директор приніс вибачення ;2) нажаль диван привезли пошкоджений але і тут керівництво особисто зв'язалось і запропонували два варіанти вирішення проблеми, за що великий плюс; 3) тканина яку я обрала по рекомендації консультанта підійшла і по кольору, і по структурі, але нажаль не антикіготь як заявив виробник хоча для мене це був один з головних критерій в виборі тканини так як є вдома улюбленець, але тут мабуть скоріше провина не магазину, а виробника тканини, але прийняти до уваги обов'язково потрібно. Ну і мій особистий висновок)) магазин хороший, товар відповідає опису, чи звернусь я ще в цей магазин? Так!) Чи буду рекомендувати знайомим? Так! ) Дякую за чудовий диван та швидке врегулювання проблем.😊
Ответить
Замовила кутовий диван Олімп 20.05. Сьогодні 28.05 доставили додому, упаковано добросовісно, якість відмінна, склала з легкістю сама. Рекомендую!
Ответить
Замовляла диван, надіслали в чудовому пакуванні! Диван як на фото! Дуже гарно підійшли до замовлення, всі деталі були обговоренні, всі побажання прийняті до уваги... Взагалі залишилися ДУЖЕ-ДУЖЕ ЗАДОВОЛЕНІ! Дякую за вашу роботу! Рекомендую! Будемо звертатися ще!!
Ответить
Надія, доброго вечора!
Щиро вдячні Вам за такий приємний відгук!
Користуйтеся з задоволенням!
Ответить
В Харківську область заказ зробила
на ліжко двоспальне Шанс з матрацом ,дуже довго ждала 2,5 місяця ..( казали що 25 днів ).і потім прочитала коменти ,в котрих не рекомендували , я зовсім впала в депресію .На сайті з менеджером в переписки мене переконали !!! І я дуже вдячна всій команді ,товар прийшов, все було запаковано гарно ,зборку за 3 часа зробили самі ! Ліжко і матрас і постільне дуже подобається !!! Дякую вам !!!
Рекомендую і не завжди вірте коментарем !!!!
Ответить
Ірина, доброго дня.
Перепрошуємо за незручності та затримку. Щиро дякуємо за довіру та такі приємні слова.
Раді, що ви залишились задоволені нашою співпрацею.
Користуйтесь з задоволенням!
Ответить
Заказом довольна.Год назад заказывала два дивана Кубус.Цена, дизайн и качество! РЕКОМЕНДУЮ этот магазин.
Ответить
Сьогодні нарешті отримала диван «Бостон». Виглядає непогано, побачимо, як буде себе поводити при використанні. Прикро, що немає декоративних подушок, які були обіцяні при замовлені, але то таке, хоча осад залишився
Ответить
Вітаємо!
Просимо вибачення за незручності: у нас був період з великим навантаженням на логістичний центр, можливо ваші подарункові подушки загубились. Зверніться у відділ рекламації та вам їх надішлють Новою поштою безкоштовно.
Номер Відділу рекламації: 0669748363
Чекаємо на ваше звернення!
Ответить
Замовили куток комфорт плюс,консультант звязався з нами через 30 хв,надали компетентну консультацію. Проконсультували по тканинах.Під замовлення в потрібній тканині і кольру
замовлення отримали через 2 тижні. Сьгодні отримали. Доставка ІМІ до м.Хмельницький (їхня доставка) 1600 грн
Якість відповідає опису. Рекомендую.
Ответить
Спасибо.Доставка была вовремя.сборка была абсолютно аккуратно.
Ответить
Рекомендую магазин, диван замовляла він суперовий, трішки ждати довго, але по якості і ціні воно того вартує.Замовляйте, не пошкодуєте, я задоволена, дякую магазину!!!
Ответить
Показать ещё 8 отзывов
Наверх